søndag 11. oktober 2009

Skriftlig del overstått!

Det føles deilig å endelig ha fått gjort ferdig og levert den skriftlige delen av fordypningsoppgaven i norskfaget. Jeg syns ikke det var så vanskelig som jeg i utgangspunktet hadde trodd at det skulle være og det gikk veldig greit å skrive. Før jeg startet hadde jeg ingen anelse om hvordan jeg skulle klare å skrive en 3 siders oppgave, men problemet viste seg å være å begrense seg til 3 sider. Jeg føler at jeg har klart å svare på problemstillingen min og at jeg har lagt frem informasjon på en god og oversiktlig måte. Kilder brukte jeg veldig lite egentlig fordi det passet seg ikke så bra. Kilder brukte jeg kun til å finne forklaringer på forskjellige faguttrykk og brukte noen nettsteder til å oversette enkelte ord fra kebabnorsk til norsk.

Må si jeg gruer meg litt til den muntlige delen..

1 kommentar:

Patrick sa...

Det var fint å høre Nedim! Det høres ut som du har fått en bra besvarelse. Det er veldig viktig med kilder ja, men i en slik oppgave som dette, er det kanskje mest naturlig å ta ting fra hodet også. Lykke til med den muntlige delen! :)