mandag 24. august 2009

Blogging

Hei! I dag har vi vår første fagdag for i år. Tredje og siste året på videregående skole står for tur. Det er nå det gjelder å vise hva man er god for! Alt er avgangsfag, så man må jobbe like mye i alle fag. Norskfaget har jeg faktisk litt forhåpninger om. Jeg håper at det blir et spennende år og jeg håper at vi gjør noe vi syns er i det minste passelig gøy og interessant hele tiden, selv om jeg vet at dette kan bli vanskelig å få til. I tredje året i norsken så har man alltid et særemne, eller en fordypningsoppgave som det heter nå. Her velger man tema selv og man skal levere en skriftlig del på 3 sider og man skal ha en fremføring om samme tema ved en senere anledning. Jeg har ikke klart å bestemme meg, men tenker på om jeg kanskje skal ta noe om språk i Norge og språkets utvikling over de siste 100 årene. Men som sagt så er jeg ikke sikker på noe som helst enda, så vi får vente å se. Jeg håper i hvert fall at det blir et innholdsrikt og spennende år i alle fag.
Snakkes!;)

1 kommentar:

Ingunn sa...

Det håper jeg også! Ideen din til oppgave er god bare du får snevret inn problemstillingen litt. Gleder meg til å følge med her fremover.